Koncert Jubileuszowy odbywa się w hali – ujeżdżalni ośrodka Zielona Brama ( która specjalnie dla nas przemieni się w salę koncertową ) i jest imprezą masową zamkniętą, w której brać udział mogą tylko Sponsorzy Koncertu.
Żeby zostać Sponsorem Koncertu wystarczy złożyć darowiznę (w intencji 40. Bazuny) na rzecz Stowarzyszenia Absolwentów PG. Stowarzyszenie Absolwentów zobowiązuje się sprezentować Sponsorom Koncertu okolicznościową Cegiełkę. Za złożone 20zł – Cegiełkę “dzienną”, za złożone 30zł – Cegiełkę “nocną”.
Cegiełka “dzienna” umożliwia jednej osobie wzięcie udziału w Koncercie Dziennym.
Cegiełka “nocna” umożliwia jednej osobie wzięcie udziału w Koncercie Nocnym.
Dzieci do lat 6, pod opieką rodziców, mają wolny wstęp na Koncert Dzienny.
Właściciele pierwszych 700 nabytych, specjalnie oznaczonych Cegiełek mają możliwość wcześniejszego wejścia na halę przed rozpoczęciem Koncertu (odpowiedniej jego części), dla pozostałych osób wejście na halę zostanie otwarte bezpośrednio przed Koncertem. Uprzedzamy, że łączna pojemność hali jest ograniczona do 1000 osób.
Aby otrzymać Cegiełkę/Cegiełki należy:
Uwaga! Dzisiaj w środę 20 czerwca o godz. 23:00 wstrzymujemy możliwość rezerwacji Cegiełek.
Oczywiście nic straconego, bo istnieje możliwość wpłacenia darowizny na samej Bazunie, już od piątku. Wszystkim (w granicach pierwszych 700 osób), którzy złożą darowiznę jeszcze w piątek otrzymają od nas “specjalnie oznaczone Cegiełki” z możliwością wcześniejszego wstępu, niestety w sobotę będą to już cegiełki “zwykłe”, także – w piątek należy po prostu być w Przywidzu !
1) Wysłać na adres cegielki@bazuna.art.pl mail o chęci zostania Sponsorem Koncertu:
jako temat maila wpisać: BAZUNA - Cegiełki
treść maila powinna zawierać:
- Ilość cegiełek na Koncert Dzienny (D)
- Ilość cegiełek na Koncert Nocny (N)
- Ilość dzieci do lat 6
- Imię i nazwisko osoby wpłacającej
2) Przesłać odpowiednią kwotę darowizny na konto bankowe Stowarzyszenia Absolwentów Politechniki Gdańskiej.
Dane do przelewu:
Stowarzyszenie Absolwentów Politechniki Gdańskiej
ul. Narutowicza 11/12
80-233 Gdańsk
PKO BP SA II O/Gdańsk
33 1020 1811 0000 0702 0096 6531
W temacie przelewu należy wpisać BAZUNA, oraz ilość cegiełek i ich rodzaj.
Np. aby otrzymać 3 cegiełki za 20zł i 3 cegiełki za 30zł jako kwotę należy podać 150zł,
a w tytule przelewu należy wpisać:
DAROWIZNA – BAZUNA 3D + 3N
3) Kiedy otrzymamy przelew, wysłany zostanie mail potwierdzający rezerwację cegiełek.
4) Po wyczerpaniu puli 700 cegiełek (na daną część Koncertu) możliwość otrzymania cegiełek na odpowiednią część Koncertu zostaje wstrzymana, a na stronie internetowej pojawi się o tym informacja.
5) Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość niepotwierdzenia rezerwacji ze względów technicznych (np. braku wpływu pieniędzy na konto Stowarzyszenia Absolwentów). W takim przypadku nie gwarantujemy możliwości wcześniejszego wejścia na Koncert.
6) Otrzymanie Cegiełek będzie możliwe również w dniu Koncertu, bezpośrednio w Biurze Przeglądu w Przywidzu.
Wszelkie pytania proszę wysyłać na adres biuro@bazuna.art.pl, lub cegielki@bazuna.art.pl, odpowiemy najszybciej jak się da